De abia instalată în funcţia de director la ceea ce avea să devină Penitenciarul S.C. LOVer S.A., madame Bovary şi-a dat repede arama pe faţă. Necesitatea ca nimeni
să nu pună întrebări legate de activităţile sale oneroase a determinat-o să
recurgă imediat la diverse tertipuri, fie ilegale, fie abuzive pentru a scăpa
de oamenii incomozi sau măcar de a-i linişti. Dar acestea vor face subiectul unor articole ulterioare.
După instalarea în curtea viitoarei vile din zona Şimnic a cortului obţinut
de la unitatea militară de la Făcăi, cort obţinut urmare a unei negocieri în
care s-a folosit de noua funcţie, deplasare în care a fost însoţită de un fost
ofiţer de la pază, ofiţer lăsat intenţionat la poarta unităţii militare dar cu spirit
de întreprinzător din moment ce a intrat în posesia acestei informaţii
furnizate şi nouă, madame Bovary a început să folosească logistica unităţii.
Se spune chiar că lucrările au început, în forţă, imediat după primul mare
transport de fier vechi, când maşina încărcată cu aprox. 6-7 tone a fost
facturată doar pentru 860 kg.
SC Oltmetal SA
Transport octombrie 2012:
Aviz expediţie din 23.10.2012 (ERATĂ)
860 kg fier vechi
Transportul s-a efectuat cu auto penitenciar DJ-27-DGP, delegat Ion L,
conducător auto, însoţit de Valerică G. – gospodar.
UPDATE: Comisia a fost constituită taman din cei 2 sus-menţionaţi. Şi atât.
UPDATE: Comisia a fost constituită taman din cei 2 sus-menţionaţi. Şi atât.
Poate acesta a şi fost motivul pentru care a acceptat ceva modificări în
organigrama unităţii, modificări ce au eliberat, până în prezent chiar, postul
de şef serviciu logistică. După ce a asigurat hrana muncitorilor de la vila a
cărei construcţie a demarat la câteva luni de la instalarea în noua funcţie
prin oalele şi ulcelele pline de mâncare de la pepelei (Ioana, Nati şi cu Teddy ştiu cel mai bine), individa a folosit şi
camioanele instituţie pentru a transporta materialele necesare.
Nu sunt greu de verificat 3 foi de parcurs de camioane şi unul de Aro
camionetă. Cu atât mai mult cu cât acestea trebuie să justifice şi prin
prezentarea de avize, bonuri şi facturi fiecare ieşire din unitate. Că, mai
mult ca sigur, odată de persoanele deranjante au fost puse cu botul pe labe, că
au mai rămas şi lucruri neacoperite, fiindu-mi greu să cred că ieşirile
acestora erau acoperite prin transport de borhot, de exemplu. Nu de altceva
dar, cu o relaţie oarecare, cei abilitaţi sau interesaţi, pot verifica prin
comparaţie în registrele de intrări-ieşiri de la Fabrica de bere timpii de
deplasare.
Dar să trecem peste, odată venit anotimpul friguros, lucrările au intrat în
impas, materialele încă nefolosite fiind în pericol de degradare, madame Bovary
s-a folosit iarăşi de funcţia sa.
În data de 04.12.2012 cu auto al Penitenciarului S.C. LOVer S.A., DJ-24-DGP, directorul unităţii a transportat din zona Şimnic (unde îşi
construieşte vila), 25 saci ciment şi 5 saci multibat, la Penitenciarul S.C.LOVer S.A., neavând condiţii de depozitate şi
protejare a acestora pe timp de iarnă, bunuri care sunt depozitate şi în
prezent în incinta unităţii. O parte din acestea, se pare, că au fost folosite de omul bun la toate, îl ştiţi cu
toţii cine este, urmând ca, odată cu venirea primăverii individa să-şi
recupereze materialele din bunuri proaspăt aprovizionate de instituţie.
Acest aspect reiese din consultarea Registrului cu bunuri
introduse de personal în incinta unităţii, înregistrat cu nr. V2 15131/03.01.2011, aflat la şeful post
control. Se pare că informatorul nostru pe a opri orice încercare de
muşamalizare a acestei poveşti a vândut
pontul şi lucrătorului de la prevenire. Dacă a prevenit au ba pe cineva
normal că nu avem însă cunoştinţă.
În atare condiţii, dacă ne raportăm doar la ceea ce este
uşor de verificat, Administraţia Naţională a Penitenciarelor ar trebui:
-
să dispună măsuri de tragere la răspundere disciplinară a individei pentru
folosirea abuzivă a logisticii unităţii (auto şi depozitare);
-
să dispună măsuri de recuperare a prejudiciului prin facturarea
transportului;
-
să dispună măsuri de recuperare a prejudiciului prin facturarea perioadei
de depozitare.
Dar, corb la corb nu-şi scot ochii, sau mai ştii? Că doar e frumoasă şi deşteaptă, cel puţin aşa susţine.
cat crezi ca mai rezista un asemenea ,,director"?
RăspundețiȘtergereCunoscand politica ANP-ului, vezi cazul Targsor, nu pot spune decat ca destul de mult ca sa faca rau. in jurul ei
ȘtergereSunt sigur ca o sa zica ca cimentul l-a adus pt finalizarea lucrarilor la bloc si ia fost cumparat din banii luati pe fierul vechi! Oricum va avea o explicatie de domeniul SF-ului, dar adevarul se stie!
RăspundețiȘtergereE de respectat totusi rapiditatea cu care se misca- nu e patroana pardon directoare decat de un an dar a reusit ce altii reuseau in cinci!
Deja se pare ca incearca sa gaseasca o explicatie rezonabila. Sper ca nr. de inregistrare 18016/25.02.2013 sa nu aiba legatura cu asta, madame totusi nefiind in unitate.
ȘtergereInformatorul Oltenia Prison nu a reusit decat sa ne sopteasca aceasta informatie, speram sa obtinem date suplimentare maine :)
COSA NOSTRA de Pelndava
RăspundețiȘtergereToata lumea stie ca a plecat un camion plin de fier vechi, minim 7 tone care valorau circa 70 milioane lei. S-au facturat nici 10 milioane, restul bani de buzunar. Altii raspund penal pentru mai putin.
Sunt mai multi implicati, sunt organizati stil mafiot. Comisia de casare stie ce mijloace au fost casate si duse la fier vechi, se poate aprecia greutatea, soferul stie, delegatul stie. Raman lucruri scrise care pot fii verificate cu ocazia controalelor. Se vinde toata Pelendava pana se trezeste cineva, pacat ca se complac multi in aceasta situatie, isi fac si ei partea pe linga ea.
UPDATE: Comisia a fost constituită taman din cei 2 sus-menţionaţi. Şi atât. (23.10.2012 si ii zicea Comisia de valorificare ca deseuri a resturilor feroase.)
ȘtergerePartial ai dreptate doar ca, din cate stiu, au incarcat si altceva in afara de ceea ce trebuia casat. Nelu L. stie ce s-a intamplat mai ales ca nu a fost facut partas la imparteala.